RAYNET - CRM systém s dlouholetou tradicí

Raynet je software pro podporu a řízení obchodu. Nabízí jednoduché ovládání, automatizaci rutinních činností a rychlejší správu obchodní agendy. Hned uvidíte jak se vám daří a ušetříte čas na poradách i při nabídkách. Manažerům i obchodním zástupcům Raynet uvolní ruce od zbytečného papírování a dá jim více prostoru pro samotný obchod.

Co nabízí integrace Raynetu s OptimCallem

Nemáte čas (nebo chuť) číst?
Podívejte se na video – přináší to nejdůležitější rychle a přehledně. Stačí kliknout a máte jasno během pár minut.

Nebo rovnou skočte na téma, které Vás zajímá

00:00 Intro
00:45 Nastavení propojení
01:12 Vyskakovací okna a karty
02:02 Klikni a volej
02:31 Zmeškané hovory
02:59 Historie volání a aktivity
03:52 Směrování hovorů
04:51 Zobrazení jmen na displeji


Notifikace o hovorech přímo v Raynetu – okamžitý přehled

Propojení ústředny OptimCall s Raynetem vám poskytne klíčové informace o volajícím ještě před přijetím hovoru – díky přehledným vyskakovacím oknům přímo v CRM.

Při příchozích i odchozích hovorech se v Raynetu automaticky zobrazí notifikace s důležitými údaji, jako je jméno volajícího (pokud je kontakt uložen v CRM). U příchozího hovoru se navíc automaticky otevře karta zákazníka, firmy nebo leadu. Nejen že tak můžete volajícího profesionálně oslovit jménem, ale máte i okamžitý přístup k historii komunikace i dalším důležitým informacím. Máte zkrátka po ruce vše, co potřebujete k efektivní a cílené reakci na aktuální potřeby klienta.

Notifikace zobrazuje také číslo linky, na kterou klient volá – což oceníte zejména při správě více telefonních linek, protože se můžete správně představit.

Přímo z notifikačního okna lze založit aktivitu “Telefonát” a rovnou si zapisovat průběh hovoru. Do aktivity je navíc možné přídat i nahrávku hovoru. V případě neznámého čísla můžete rovnou založit lead. 

Zahájení hovoru z Raynetu – rychlejší práce, méně chyb

Zapomeňte na ruční zadávání telefonních čísel. Ať už jste v seznamu zmeškaných hovorů, v detailu kontaktu nebo jiného záznamu, hovor zahájíte jedním kliknutím. Tento způsob zrychluje a zjednodušuje každodenní práci a minimalizuje riziko chyb způsobených manuálním zadáváním čísel.

Zmeškané hovory – nikdo nezůstane bez odpovědi

Nestihli jste přijmout hovor? Díky sekci Zmeškané hovory nezůstane žádný kontakt bez odezvy. Všechny nepřijaté hovory najdete přehledně na jednom místě – s možností okamžitého zpětného volání jedním kliknutím.

U známých čísel se zobrazí jméno volajícího a příslušný záznam v CRM. Neznámá čísla snadno převedete na nové leady a bez zdržení tak zahájíte obchodní komunikaci.

Jakmile někdo z týmu s daným číslem naváže spojení – ať už zavolá zpět, nebo přijme hovor při dalším pokusu volajícího  záznam se ze seznamu automaticky odstraní. Díky tomu máte vždy přehled, komu už bylo odpovězeno – bez zbytečného dohledávání nebo rizika duplicitního volání.

Historie volání – snadný návrat ke každému hovoru

Historie volání

Při práci mimo počítač často není prostor na zapisování detailů z hovoru. Díky historii volání v Raynetu se k nim ale můžete kdykoli vrátit. Všechny záznamy o telefonické komunikaci se automaticky ukládají a jsou přehledně dostupné na jednom místě, takže je po návratu k počítači snadno projdete, doplníte a přiřadíte ke správným kontaktům nebo obchodům.

Každý hovor je automaticky propojen s konkrétní osobou nebo firmou. U neznámých čísel lze jedním kliknutím založit nový lead. K jednotlivým hovorům navíc snadno přidáte aktivitu s poznámkami, nahrávkou hovoru nebo komentářem pro váš tým.

Máte tak jistotu, že vám neunikne žádný důležitý detail – a obchodní komunikace zůstane plynulá, i když nejste stále u počítače.

robotická ruka

Automatické vytváření aktivit – žádná komunikace nezapadne

Nechcete trávit čas ručním zadáváním hovorů do CRM? Můžete využít funkci automatického vytváření aktivit. OptimCall vám ke každému hovoru vytvoří aktivitu typu Telefonát, ke které může zároveň připojit i nahrávku hovoru.

Telefonáty se podle čísla automaticky přiřadí ke správné osobě nebo firmě v Raynetu. V případě neznámého čísla může OptimCall automaticky založit nový lead, takže nepřijdete o žádný kontakt ani příležitost.

Všechny hovory se navíc přehledně zobrazí ve vašem kalendáři, odkud snadno naplánujete další kroky. A pokud preferujete jiný způsob práce, můžete s aktivitami dál pracovat tak, jak jste zvyklí.

Směrování podle CRM – rychlé spojení se správným člověkem

Propojení OptimCallu s Raynetem otevírá cestu k inteligentnímu směrování hovorů, které zefektivní zákaznickou komunikaci. Na základě dat z Raynetu dokáže OptimCall automaticky spojit volajícího s obchodníkem nebo specialistou, který s ním už dříve komunikoval nebo má potřebné kompetence k řešení jeho požadavků.

Zákazník se tak okamžitě spojí s člověkem, který zná jeho situaci a vyřeší, co je potřeba. Výsledkem je rychlejší obsluha a vyšší spokojenost zákazníků.

Logiku směrování hovorů vám dokážeme individuálně přizpůsobit. Směrovat hovory lze například podle vlastníka kontaktu nebo zákaznické kategorie, ale využít lze i jiná data uložená v Raynetu. Získáte tak řešení, které hladce zapadne do vašich procesů a stylu zákaznické péče.

robotická ruka

Z Raynetu přímo na displej telefonu

Máte v Raynetu rozsáhlou databázi kontaktů? Není třeba ji přenášet do telefonu. OptimCall může při příchozím hovoru automaticky načíst jméno volajícího přímo z Raynetu a zobrazit ho na displeji vašeho VoIP telefonu – ještě před přijetím hovoru.

Kromě jména lze zobrazit i další stručné informace, například jméno společnosti nebo zákaznickou kategorii. Díky tomu získáte základní přehled o volajícím, i když zrovna nejste u počítače.

Kontakty

OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10

Obecné dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zákaznická podpora

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obecné dotazy

+420 511 205 390

(Po – Pá 8-17)

Zákaznická podpora

+420 511 205 398

(Po – Pá 8-17)

Fakturační údaje

Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972

Bankovní spojení

CZK: 2901034311/2010
EUR: 2701034317/2010
USD: 2401034294/2010
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Marketingové nástroje
Služba Google Analytics
Přijmout
Odmítnout