SupportBox - e-maily, live chaty, i telefonáty na jednom místě

  • SupportBox spojuje e-mail, live chat i telefony do jednoho rozhraní. Veškerou komunikaci s klienty tak snadno a pohodlně vyřídíte z jednoho místa, získáte absolutní přehled a zefektivníte péči o vaše zákazníky.

  • Supportbox vám také usnadní delegování a automatizaci komunikace. Samozřejmostí jsou i podrobné statistiky a detailní informace u každé konverzace.
aaa

Co vám SupportBox přinese

  • Vše na jednom místě

    • Zákazníci velmi rádi píší na více kanálů najednou. Nejprve na chat, potom vám pošlou e-mail a po pěti minutách bez odpovědi volají. Několik kanálů, ale stále stejní zákazníci s často podobnými dotazy. Nepřistupujte tak ke každému kanálu samostatně a mějte všechny zprávy pohromadě. Vše vyřešíte rychleji a navíc se vyvarujete duplikování činností a odpovědí.

    • Se SupportBoxem budete mít jeden nástroj pro e-maily, live chat, sociální sítě i telefony. Každý operátor tak zvládne víc práce a nemusí se učit s několika nástroji a různými prostředími.
  • Dokonalý přehled a historie po ruce

    • Zjednodušte svou práci, jak jen to jde! Jakmile vám přijde nová zpráva, ihned vedle ní uvidíte zákazníkovu poslední objednávku, jeho údaje a kompletní historii napříč všemi kanály. Stejně tak se jednoduše přes číslo objednávky prokliknete přímo do její administrace ve vašem interním systému, nebo do přehledu všech objednávek zákazníka.

    • Ušetřete čas přepínáním, dohledáváním, kopírováním a přepisováním. Vše budete mít jednoduše po ruce.
  • Moderní live chat

    • Bohužel, nebo naštěstí, chat na webu se stává standardem. Většina lidí si již zvykla nečekat a svou odpověď chce ihned, bez čekání na e-maily. Nabídněte návštěvníkům na svém webu live chat a buďte jim blízko, jak jen to jde.

    • Upravte si live chat podle svého brandu. Dejte možnost několika operátorům komunikovat ve stejné konverzaci, nebo používejte jeden nástroj a jeden účet i pro chaty napříč několika weby. S podporou off-line zpráv a jednoduchou tvorbou ticketů přímo z konverzace.
  • Připraven pro práci v týmech

    • Více operátorů, více webů nebo několik jazykových mutací? Nevadí, SupportBox vám se vším pomůže.

    • Vytvořte si automatická pravidla pro přidělování dotazů těm správným kolegům; dotaz na reklamaci dorazí vždy na jednoho operátora, dotaz na dostupnost zase na jiného. Jako manažer také real-time uvidíte, kdo je jak vytížený, a přidělování tak snadno upravíte.

    • Nedokáže jeden operátor kompletně vyřešit celý požadavek a musí jej předat svému kolegovi? Jednoduché – stačí jej přidat do konverzace a on už si ji plynule převezme ve stejném chatovacím okně nebo e-mailovém vlákně.
  • Automatizace

    • Ať už se jedná o automatické třídění příchozích zpráv na správné operátory, předpřipravené šablony nebo propojení s Shoptetem, Raynetem a jinými v Česku populárními nástroji, SupportBox vám bude šetřit čas.

    • Dohledávání, kopírování a přepisování uděláme za vás a vy se tak můžete věnovat důležitější práci a samotnému vyřizování požadavků.
  • Jednoduchý ceník bez závazků

    • Každý e-shop je jiný a má odlišné potřeby. SupportBox funguje na jednoduchém principu, kdy platíte pouze za kanály a uživatele, které opravdu využíváte. Máte jediného operátora na chatu, ale tři na e-maily a jednoho na telefonu? Zaplatíte pouze je, žádné „mrtvé duše“ a nutnost platit všechny nástroje pro všechny nebo minimální plnění.

    • Vše si navíc snadno sami upravíte ve své administraci. Navyšte si počet uživatelů na sezonu a po ní zase vraťte na původní úroveň. Snadno a flexibilně.

Co nabízí integrace SupportBoxu s OptimCallem

Přidání telefonního čísla / Vytvoření phoneboxu

V SupportBoxu si můžete přidat své telefonní číslo, spravované systémem OptimCall. Po přidání budou všechny hovory přehledně evidovány v SupportBoxu. Každé telefonní číslo má v SupportBoxu svoji “telefonní schránku”, do které se zaznamenávají všechny příchozí a odchozí hovory z tohoto čísla. Každá tato schránka, podobně jako emailová schránka, obsahuje složky, do kterých lze hovory řadit (např. “Nové”, “Přidělené”, “Vyřešené atd…).

V SupportBoxu je možné evidovat hovory probíhající nejen na pevných linkách. Po instalaci aplikace OptimCall do vašeho mobilu s Androidem můžete podobným způsobem evidovat i mobilní hovory (hovory proběhlé na mobilním telefonu).

Každému hovoru můžete přidat štítek, přiřadit ho osobě zodpovědné za vyřízení, nebo hovor přesunout do jiné “telefonní schránky”. Dále lze také hovor smazat, označit jako spam a měnit u něj stavy, “Nové” a “Vyřešené”.

Díky mobilní aplikaci OptimCall (pouze Android) je možné v SupportBoxu evidovat i na daném telefonu přijaté a z něj odeslané SMS zprávy. SMS zprávy je také možné přímo v Supportboxu psát a aplikace se postará o odeslání přes mobilní telefon.

Probíhající hovor

V případě příchozího hovoru se pod telefonní schránkou s volaným číslem zobrazí číslo volajícího a stav daného hovoru. Stav hovoru může být příchozí, probíhající, zmeškaný, nebo obsloužený. S využitím mobilní aplikace OptimCall můžete takto vidět i probíhající mobilní hovory.

Oznámení

V SupportBoxu si můžete zapnout notifikace pro nový hovor a SMS. Na ně vás bude po správném nastavení upozorňovat přímo prohlížeč. Pro tuto funkci je důležité mít otevřený prohlížeč s aplikací SupportBox, můžete však pracovat v jiném okně, nebo v jiné aplikaci.

Pokud se volajícího podaří v SupportBoxu identifikovat, zobrazí se vám rovnou jeho jméno.
Stejný princip funguje i v případě SMS zprávy.

Propojení s Raynetem

Pokud kromě SupportBoxu používáte i Raynet CRM, lze tyto systémy propojit.

Když vám klient pošle zprávu nebo zavolá, hned v SupportBoxu uvidíte všechny důležité údaje o klientovi, které evidujete v Raynetu. Například jméno klienta, adresu, obchodní případy, zadané úkoly, naplánované schůzky, historii komunikace nebo vystavené faktury.

Nemusíte tak při komunikaci s klientem informace dohledávat, ale máte je díky integraci přímo na očích. Navíc klienta pokaždé překvapíte tím, jak jste připravení na jeho otázky.

Rovnou ze SupportBoxu se také jednoduše prokliknete na detail klienta v Raynetu, a pokud vás kontaktuje nový klient, přímo ze SupportBoxu vytvoříte v Raynetu lead.

...a dalšími systémy

Raynet není jediný. SupportBox je možné propojit i mnoha dalšími systémy a zobrazit údaje o volajícím v nich uložené. Jmenujme alespoň ekonomický systém Pohoda, e-shopové řešení Shoptet, fakturační systém iDoklad, nebo systém na správu kontaktů a hromadné rozesílání emailů SmartEmailing.

Klikni a volej

Na každé zaznamenané číslo lze zavolat jedním kliknutím (tzv. “Klikni a volej”). Funkce vám ušetří čas a vyhnete se chybám při zadávání telefonního čísla.

Nahrávky hovorů

U každého proběhlého hovoru máte možnost si přehrát jeho nahrávku, pokud byla pořízená.
Tato funkce umožňuje si celý obsah hovoru projít znovu, hledat v něm informace a dělat si dodatečné poznámky.

Detaily hovorů

Na další informace se můžete podívat do detailu hovoru, uvidíte zde například dřívější konverzace s daným telefonním číslem. Do těchto konverzací se můžete prokliknout a přečíst si jejich detaily.

Také zde můžete k danému hovoru napsat poznámku nebo pojmenovat kontakt. Pokud máte v Android zařízení nainstalovanou mobilní aplikaci OptimCall, odešlete zpět i SMS.

Zahájení konverzace

V prostředí SupportBoxu můžete také zahájit konverzaci manuálním zadáním telefonního čísla. Na číslo můžete zavolat nebo poslat SMS. Při zadávání telefonního čísla vám bude systém našeptávat telefonní čísla, která zná z vašich záznamů.

Statistiky

V SupportBoxu si můžete přehledně zobrazit statistiky ze všech vašich záznamů.
Najdete zde převážně počty různě obsloužených hovorů a průměrnou délku hovoru. Z těchto statistik můžete vyčíst v jakých ohledech se vám daří a co byste mohli případně vylepšit. Statistiky si můžete přehledně zobrazit pro jakékoliv období.

Chcete se o telefonech v SupportBoxu dozvědět více? Podívejte se do nápovědy.

Kontakty

OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10

Obecné dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Technická podpora

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obecné dotazy

+420 511 205 390

Technická podpora

+420 511 205 398

Fakturační údaje

Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972

Bankovní spojení

CZK: 2901034311/2010
EUR: 2701034317/2010
USD: 2401034294/2010
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Marketingové nástroje
Služba Google Analytics
Přijmout
Odmítnout