Co vám SupportBox přinese
Co nabízí integrace SupportBoxu s OptimCallem
Přidání telefonního čísla / Vytvoření phoneboxu
V SupportBoxu si můžete přidat své telefonní číslo, spravované systémem OptimCall. Po přidání budou všechny hovory přehledně evidovány v SupportBoxu. Každé telefonní číslo má v SupportBoxu svoji “telefonní schránku”, do které se zaznamenávají všechny příchozí a odchozí hovory z tohoto čísla. Každá tato schránka, podobně jako emailová schránka, obsahuje složky, do kterých lze hovory řadit (např. “Nové”, “Přidělené”, “Vyřešené atd…).
V SupportBoxu je možné evidovat hovory probíhající nejen na pevných linkách. Po instalaci aplikace OptimCall do vašeho mobilu s Androidem můžete podobným způsobem evidovat i mobilní hovory (hovory proběhlé na mobilním telefonu).
Každému hovoru můžete přidat štítek, přiřadit ho osobě zodpovědné za vyřízení, nebo hovor přesunout do jiné “telefonní schránky”. Dále lze také hovor smazat, označit jako spam a měnit u něj stavy, “Nové” a “Vyřešené”.
Díky mobilní aplikaci OptimCall (pouze Android) je možné v SupportBoxu evidovat i na daném telefonu přijaté a z něj odeslané SMS zprávy. SMS zprávy je také možné přímo v Supportboxu psát a aplikace se postará o odeslání přes mobilní telefon.
Probíhající hovor
V případě příchozího hovoru se pod telefonní schránkou s volaným číslem zobrazí číslo volajícího a stav daného hovoru. Stav hovoru může být příchozí, probíhající, zmeškaný, nebo obsloužený. S využitím mobilní aplikace OptimCall můžete takto vidět i probíhající mobilní hovory.
Oznámení
V SupportBoxu si můžete zapnout notifikace pro nový hovor a SMS. Na ně vás bude po správném nastavení upozorňovat přímo prohlížeč. Pro tuto funkci je důležité mít otevřený prohlížeč s aplikací SupportBox, můžete však pracovat v jiném okně, nebo v jiné aplikaci.
Pokud se volajícího podaří v SupportBoxu identifikovat, zobrazí se vám rovnou jeho jméno.
Stejný princip funguje i v případě SMS zprávy.
Pokud kromě SupportBoxu používáte i Raynet CRM, lze tyto systémy propojit.
Když vám klient pošle zprávu nebo zavolá, hned v SupportBoxu uvidíte všechny důležité údaje o klientovi, které evidujete v Raynetu. Například jméno klienta, adresu, obchodní případy, zadané úkoly, naplánované schůzky, historii komunikace nebo vystavené faktury.
Nemusíte tak při komunikaci s klientem informace dohledávat, ale máte je díky integraci přímo na očích. Navíc klienta pokaždé překvapíte tím, jak jste připravení na jeho otázky.
Rovnou ze SupportBoxu se také jednoduše prokliknete na detail klienta v Raynetu, a pokud vás kontaktuje nový klient, přímo ze SupportBoxu vytvoříte v Raynetu lead.
Raynet není jediný. SupportBox je možné propojit i mnoha dalšími systémy a zobrazit údaje o volajícím v nich uložené. Jmenujme alespoň ekonomický systém Pohoda, e-shopové řešení Shoptet, fakturační systém iDoklad, nebo systém na správu kontaktů a hromadné rozesílání emailů SmartEmailing.
Klikni a volej
Na každé zaznamenané číslo lze zavolat jedním kliknutím (tzv. “Klikni a volej”). Funkce vám ušetří čas a vyhnete se chybám při zadávání telefonního čísla.
Nahrávky hovorů
U každého proběhlého hovoru máte možnost si přehrát jeho nahrávku, pokud byla pořízená.
Tato funkce umožňuje si celý obsah hovoru projít znovu, hledat v něm informace a dělat si dodatečné poznámky.
Detaily hovorů
Na další informace se můžete podívat do detailu hovoru, uvidíte zde například dřívější konverzace s daným telefonním číslem. Do těchto konverzací se můžete prokliknout a přečíst si jejich detaily.
Také zde můžete k danému hovoru napsat poznámku nebo pojmenovat kontakt. Pokud máte v Android zařízení nainstalovanou mobilní aplikaci OptimCall, odešlete zpět i SMS.
Zahájení konverzace
V prostředí SupportBoxu můžete také zahájit konverzaci manuálním zadáním telefonního čísla. Na číslo můžete zavolat nebo poslat SMS. Při zadávání telefonního čísla vám bude systém našeptávat telefonní čísla, která zná z vašich záznamů.
Statistiky
V SupportBoxu si můžete přehledně zobrazit statistiky ze všech vašich záznamů.
Najdete zde převážně počty různě obsloužených hovorů a průměrnou délku hovoru. Z těchto statistik můžete vyčíst v jakých ohledech se vám daří a co byste mohli případně vylepšit. Statistiky si můžete přehledně zobrazit pro jakékoliv období.
Chcete se o telefonech v SupportBoxu dozvědět více? Podívejte se do nápovědy.
OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10
Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972
vytvořil www.pixelhouse.cz