Nastavení Androidu pro aplikaci OptimCall a softwarové telefony

Softwarový telefon pro mobily nebo aplikace OptimCall potřebují k provozu stabilní internetové připojení přes Wi-Fi nebo mobilní data. Když v mobilní aplikaci hovory nezvoní nebo se OptimCall nesynchronizuje se serverem, ačkoli jste připojeni k internetu, vše je správně nastaveno a registrováno (ikonka svítí zeleně), nejčastěji je problém způsoben tím, že aplikace neběží.

Operační systém Android často omezuje data a ukončuje aplikace nebo jim odebírá oprávnění, aby šetřil baterii a "optimalizoval" provoz telefonu. Čím novější verze Androidu a novější model telefonu, tím častěji k tomu dochází. To výrazně komplikuje používání aplikací, které potřebují neustále běžet na pozadí, reagovat na notifikace a odesílat data na server. 

V tomto článku najdete rady a tipy, jak nastavit telefon či tablet s OS Android. Ani při využití všech dostupných možností nelze zaručit 100% fungování aplikací, uvedená nastavení ale mohou výrazně pomoci.

Nastavení telefonu

Zde najdete návody pro konkrétní značky telefonů: https://dontkillmyapp.com/

Následují obecné tipy k nastavení samotného mobilu či tabletu. Nastavení se mohou ve vašem zařízení lišit, mohou mít jiný název, případně nemusí být k dispozici vůbec.

Spořič baterie

V tomto režimu Android častěji ukončuje aplikace běžící na pozadí, aby šetřil baterii telefonu. Pokud je to možné, spořič baterie nezapínejte a deaktivujte i jeho automatické zapínání při nízkém stavu baterie. 

Některá zařízení umožňují z režimu vyjmout konkrétní aplikace.

Režim spánku / Pohotovostní inteligentní řízení spotřeby

Tato funkce zapíná režim spánku, když je zařízení delší dobu v nečinnosti. Ukončuje aplikace nebo jim znemožňuje odesílat data na pozadí. Doporučujeme vypnout.

Spořič dat

Pokud tuto funkci využíváte, povolte neomezená data pro aplikaci OptimCall a/nebo softwarový telefon.

Nastavení aplikace

Nepoužívané aplikace

V případě, že aplikace běží dlouhodobě na pozadí a neotvíráte ji, může ji Android vyhodnotit jako nepoužívanou a odebrat jí oprávnění. Doporučujeme v nastavení aplikace vypnout možnost Pozastavit aktivitu při nepoužívání.

Kontakty

OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10

Obecné dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Technická podpora

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obecné dotazy

+420 511 205 390

Technická podpora

+420 511 205 398

Fakturační údaje

Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972

Bankovní spojení

CZK: 2901034311/2010
EUR: 2701034317/2010
USD: 2401034294/2010
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Marketingové nástroje
Služba Google Analytics
Přijmout
Odmítnout