Přepojování a další ovládání hovoru

Ovládání různých telefonů není jednotné a vyvolání některých funkcí během hovoru je často zbytečně komplikované. Z důvodu sjednocení ovládání během hovoru proto systém OptimCall zavádí níže uvedené sekvence zadávané prostřednictvím klávesnice telefonu (tónové volby, DTMF).

Používání těchto sekvencí je doporučené, stejná funkce provedená pomocí speciálních tlačítek daného telefonního přístroje nemusí fungovat správně.

Pokud je hovor vedený na pevnou linku směrován systémem OptimCall na mobil (tj. nesmí jít o volání přímo na mobil mimo ústřednu), fungují během hovoru stejné sekvence i na mobilu.

00:00 Intro
01:06 Části videa
01:33 1. Přepojení hovoru s konzultací
06:36 2. Přepojení hovoru bez konzultace (naslepo)
10:14 3. Přepojení s aplikací scénáře
12:29 4. Další ovládání hovoru

Přepojení hovoru s konzultací

Během příchozího hovoru zadejte sekvenci *číslo*. Volající uslyší hudbu, zatímco váš telefon volá na cílové číslo. Po vyzvednutí hovoru na cílovém čísle volanému oznamte, koho přepojujete, a zavěste. Volající bude spojen na cílové číslo.

Pokud cílové číslo není dostupné nebo hovor odmítne, uslyšíte pípnutí a budete opět hovořit s volajícím. Můžete mu oznámit, že se přepojení nezdařilo.

Pokud vyzvánění na cílové číslo trvá moc dlouho a chcete jej ukončit, stiskněte *. Budete opět hovořit s volajícím. Můžete mu oznámit, že se přepojení nezdařilo.

Přepojení s konzultací lze stejně provést i při odchozím hovoru. To se hodí v situacích, kdy voláte zákazníkovi zpět na zmeškaný hovor a zákazník vám řekne, že potřeboval mluvit s některým z vašich kolegů. Snadno ho na něj přepojíte.

Cílové číslo může být nejen číslo klapky uvnitř firmy, ale jakékoliv číslo, třeba číslo mobilního telefonu. Pozor však na to, že přepojený hovor je v takovém případě zpoplatněn jako odchozí hovor z pevné linky na mobil.

Protože po přepojení na mobil fungují na mobilu všechny sekvence popsané v tomto dokumentu, může volaný na mobilu hovor dále přepojovat, třeba na nějakou klapku ve firmě.

Pokud je cílové číslo klapka a na ní je v systému OptimCall navěšen scénář pro obsluhu příchozích hovorů, tento scénář se ignoruje a hovor pouze zvoní na cílové klapce.

Přepojení hovoru bez konzultace (naslepo)

Během příchozího hovoru zadejte sekvenci #číslo#. Váš hovor s volajícím bude okamžitě ukončen a volající bude přepojen na cílové číslo. Pokud na cílovém čísle hovor nikdo nezvedne do 20 s, začne znovu zvonit na vaší lince, ze které byl přepojen.

Cílové číslo může být nejen číslo klapky uvnitř firmy, ale jakékoliv číslo, třeba číslo vašeho mobilního telefonu. Můžete si tak hovor „přehodit“ na mobil a odejít z kanceláře. Pozor však na to, že přepojený hovor je v takovém případě zpoplatněn jako odchozí hovor z pevné linky na mobil.

Protože po přepojení na mobil fungují na mobilu všechny sekvence popsané v tomto dokumentu, můžete si stejně tak hovor z mobilu „přehodit“ zpět na telefon na stole v kanceláři nebo přepojit na jinou klapku ve firmě.

Pokud je cílové číslo klapka a na ní je v systému OptimCall navěšen scénář pro obsluhu příchozích hovorů, tento scénář se ignoruje a hovor pouze zvoní na cílové klapce.

Přepojení bez konzultace nelze provést při odchozím hovoru.

Přepojení hovoru s aplikací scénáře

Během přichozího hovoru zadejte sekvenci #číslo*. Vše funguje stejně jako v případě přepojení hovoru bez konzultace (naslepo) s jedním rozdílem – pokud je cílové číslo klapka a na ní je navěšen v systému OptimCall scénář pro obsluhu příchozích hovorů, nezvoní přepojovaný hovor na cílovém čísle, ale na přepojovaný hovor se tento scénář aplikuje.

Pomocí akce ve scénáři „Poslat hovor do fronty“ je takto možné přepojovat hovory do příslušné fronty call centra, kde volající vyčká na obsluhu operátorem.

Přidržení hovoru

Hovor můžete přidržet zadáním sekvence ## nebo #*. Druhá strana bude po dobu přidržení slyšet hudbu. K hovoru se vrátíte opětovným zadáním ## nebo #*.

Zapnutí nahrávání během hovoru

Hovor můžete začít nahrávat zadáním sekvence 33.

Nezapomeňte však protistranu upozornit, že hovor budete nahrávat.

Kontakty

OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10

Obecné dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Technická podpora

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obecné dotazy

+420 511 205 390

Technická podpora

+420 511 205 398

Fakturační údaje

Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972

Bankovní spojení

CZK: 2901034311/2010
EUR: 2701034317/2010
USD: 2401034294/2010
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Marketingové nástroje
Služba Google Analytics
Přijmout
Odmítnout