Označení vašeho čísla jako spam nebo obtěžování je nepříjemné a komplikuje to práci – volaný často hovor vůbec nepřijme. Co teď?
Označování, zda je volající číslo spam nebo podezření na obtěžování, je čistě záležitost mobilu volaného. Existuje celá řada aplikací, které v různých databázích prověřují telefonní čísla a zobrazují reputační status volajícího. Zároveň umožňují číslo označit jako "čisté" nebo jako spam, čímž se obsah té databáze tvoří a aktualizuje. Takže vám vaše číslo pár lidí označilo jako spam. Někdo označuje čísla po skončení marketingového hovoru, někdo označí jako spam každý zmeškaný hovor z neznámého čísla. S tím těžko něco uděláte.
Funkce "ID volajícího a ochrana před spamem" je dnes navíc vestavěná přímo do aplikace Telefon od Google, což je ta aplikace, která umožňuje na mobilu s Androidem vytáčet a přijímat hovory. Používají ji jen někteří výrobci, jiní mají vlastní, ale celkově se poměrně slušně šíří a podobné problémy se objevují častěji. Zde je k tomu relevantní nápověda na Google: Použití ID volajícího a ochrany před spamem
OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10
Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972
vytvořil www.pixelhouse.cz