Operátor Odorik

Odorik nabízí k pevné lince zdarma SIP trunk, který je potřeba k napojení telefonního řešení OptimCall. Před zahájením instalace za vás můžeme založit uživatelský účet, nastavit vše potřebné a po zprovoznění telefonního řešení jej nadále spravovat. 

Založení účtu Odorik

K založení účtu za vás potřebujeme znát:

  • e-mailovou adresu pro příjem daňových dokladů a důležitých informací od operátora  
  • e-mailovou adresu pro upozornění na nízký kredit (více o kreditu viz dále)
  • nepovinné, ale doporučené - záložní telefonní číslo, kam budou hovory směrovány v případě výpadku služeb

Na e-mail pro příjem daňových dokladů vám přijde potvrzovací e-mail v následujícím znění. Proveďte, prosím, potvrzení dle instrukcí v potvrzovacím e-mailu, bez toho se nastavení neprovede.

Od: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Předmět: Zmena e-mailove adresy
Potvrďte prosím změnu e-mailu kliknutím na tento odkaz: http://www.odorik.cz/registrace/novy_email/abc123.

Přístupový PIN do rozhraní odorik.cz Vám předáme spolu s ostatními přístupovými údaji v průběhu realizace, nebo na předávacím protokolu v případě realizace prováděné na místě.

Dobití kreditu u Odoriku

Před instalací telefonního řešení OptimCall je potřeba, abyste si u operátora nabili účet. Z něj se strhává poplatek za zřízení čísel, přenos čísel od jiných operátorů a vaše hovorné. Potřebujete dobít minimálně částku na zakoupení vybraných čísel + částku na hovorné dle vašeho uvážení.


Příklady:
Vybrali jste si telefonní číslo za 20 Kč, hovorů míváte kolem 30 denně = dobijte 500 Kč.
Nebo chcete tři telefonní čísla po 1000 Kč, hovorů míváte denně tisíce = dobijte 10.000 Kč.
Nebo budete české číslo přenášet k Odoriku od svého stávajícího operátora a k tomu pořídíte nové slovenské číslo za 130 Kč. Poplatek za portaci je 600 Kč, hovorů míváte kolem stovky denně = dobijte 1000 Kč.

Jak často a v jaké výši bude potřeba kredit dobít, obvykle zjistíte během prvních měsíců používání OptimCallu.


Telefonní čísla k výběru včetně jejich jednorázové ceny a instrukce k dobití účtu vám zašle realizátor vašeho řešení. Kromě bankovního převodu lze využít i platební bránu pro platbu kartou, inkaso nebo terminály Sazky. Po dobití účtu přijde daňový doklad na e-mail pro příjem daňových dokladů (za předpokladu, že předtím potvrdíte potvrzovací e-mail).

Odorik při nízkém kreditu před spojením odchozího hovoru přehrává hlášku "Zbývá vám XX minut." Když ji uslyšíte, je třeba účet dobít co nejdříve. Po vyčerpání kreditu stále můžete přijímat příchozí hovory, ale již neuskutečníte odchozí hovor.

Až vám v budoucnu účet u operátora klesne pod určenou hranici (např. 300, 200 a 100 Kč), přijde Vám e-mailem upozornění s instrukcemi, jak účet znovu dobít. Při dosažení nejnižší hladiny přijde upozornění i nám, takže vám pomůžeme pohlídat, abyste účet doplnili včas.

Ceník volání

Ceník volání operátora Odorik je zde: http://www.odorik.cz/ceny.html
Pro řešení OptimCall platí ceny volání z internetu/VoIP adaptéru.

Všeobecné podmínky společnosti miniTEL, provozovatele služby Odorik.cz, naleznete zde: https://www.odorik.cz/Vseobecne_podminky_miniTEL_sro.pdf
a zásady zpracování osobních údajů zde: http://www.odorik.cz/w/zasady_zpracovani_osobnich_udaju

Co se poskytování telekomunikačních služeb týče, váš smluvní vztah je přímo se společností miniTEL a řídí se uvedenými dokumenty. Naše společnost OptimSys, s.r.o. vám pouze pomůže zřídit a nastavit váš uživatelský účet u tohoto operátora a v případě potřeby pomůžeme s jeho správou i v budoucnu v rámci poskytování našeho telefonního řešení OptimCall.

Stav kreditu

Výši svého účtu u operátora zjistíte přihlášením do webového rozhraní Odorik.cz. Do pole vpravo nahoře zadejte svůj PIN.

Stav kreditu je zobrazen vpravo nahoře. Kliknutím na Platby můžete kredit dobít.

Daňové doklady za dobitý kredit najdete v části Platby - Daňové doklady - Historie.

E-mailová upozornění

E-mail pro příjem daňových dokladů a důležitých informací od operátora najdete pod položkou Nastavení účtu - Uživatelská nastavení pod označením e-mail

E-mail pro upozornění na nízký kredit najdete v Nastavení účtu - Upozornění při nízkém kreditu. Toto upozornění může chodit na neomezený počet adres a je zdarma. Doporučujeme využít.

Kontakty

OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10

Obecné dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Technická podpora

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obecné dotazy

+420 511 205 390

Technická podpora

+420 511 205 398

Fakturační údaje

Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972

Bankovní spojení

CZK: 2901034311/2010
EUR: 2701034317/2010
USD: 2401034294/2010
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Marketingové nástroje
Služba Google Analytics
Přijmout
Odmítnout