Napojení vaší instance OptimCall na Supportbox lze provést po dokončení instalace a zprovoznění telefonního řešení, případně kdykoli později.
V nápovědě Supportboxu najdete podrobný návod, jak telefon OptimCall napojit: https://podpora.supportbox.cz/help/aktivace-telefonu-v-supportboxu
Pokud si na to sami netroufáte, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Nový telefon může přidat pouze uživatel s příslušným oprávněním, typicky administrátor. Postupujte přesně podle návodu. Níže najdete tipy, jak hodnoty správně vyplnit.
Do pole Telefonní číslo vyplňte stejné telefonní číslo, které vidíte po přihlášení do webového rozhraní OptimCall v části "Telefonní linky". Tedy buď číslo pevné linky nebo mobilní číslo v mezinárodním formátu bez mezer.
Do pole Aliasy telefonního čísla oddělené čárkami (pouze pro odchozí hovory) vyplňte stejné telefonní číslo jako v předchozím kroku, u mobilního čísla uveďte navíc číslo příslušné pevné linky. Příslušné číslo pevné linky pro vaše mobilní číslo vám sdělí OptimSys v průběhu realizace a v OptimCallu jej obvykle najdete v popisu mobilního telefonního čísla.
Dále uveďte všechny klapky, které pod tímto číslem smí uskutečnit odchozí hovory.
Údaje pro pole Tenant a API key najdete v přihlašovacích údajích zaslaných společností OptimSys během realizace vašeho telefonního řešení, v první části "OptimCall". Tyto údaje jsou stejné pro všechna vaše čísla. Pokud již telefon OptimCall v Supportboxu máte a přidáváte další číslo, údaje si z předchozího telefonu můžete zkopírovat.
Při odchozím volání z klapek 300 - 305 se volanému zobrazí vždy číslo pevné linky 222 333 444 při volání do jakékoli země.
Nastavení bude následující:
Máte dvě veřejná telefonní čísla, české a slovenské.
Při odchozím volání z klapek 300 - 302 do Česka se volanému zobrazuje mobilní číslo +420 777 888 999 a příslušná pevná linka je +420 222 333 444.
Při odchozím volání z klapek 300 - 302 na Slovensko se volanému zobrazuje mobilní číslo +421 999 000 111 a příslušná pevná linka je +421 222 444 666.
Nastavení české schránky bude následující:
Nastavení slovenské schránky bude následující:
Doporučujeme zaškrtnout položku Při vytáčení vždy zvolit toto číslo. To znamená, že při vytočení hovoru ze Supportboxu se jako odchozí číslo (to, které vidí zákazník na displeji telefonu, když mu voláte) ukáže telefonní číslo, z jehož schránky tuto akci provedete. Pokud položka zaškrtnutá není, použije se odchozí číslo podle pravidel sjednaných při instalaci řešení, jako byste hovor vytočili přímo z telefonu.
Zaškrtněte všechny klapky, které mohou pod daným číslem volat. Pokud máte zařízení pro odesílání SMS, můžete jej nastavit právě zde.
Pokud se vám nedaří OptimCall se Supportboxem propojit, kontaktujte naši technickou podporu na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky na čísle +420511205398.
OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10
Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972
vytvořil www.pixelhouse.cz