Ať už se jedná o opakované obchodní nabídky, prozvání vás automat nebo jsou vaši zaměstnanci cílem stalkingu, zablokovat příchozí hovory z konkrétních čísel lze velmi jednoduše.
Nastavení může provést kterýkoli uživatel s přístupem do OptimCallu. Blokace se nastavuje pro každé telefonní číslo zvlášť.
Přihlaste se do administrace ústředny OptimCall a u telefonního čísla, na které chcete volajícímu příchozí hovory zablokovat, klikněte na Nastavení.
V části Ignorovaná čísla klikněte na Přidat, do nového pole zadejte telefonní číslo v mezinárodním formátu bez mezer.
Odblokovat číslo můžete kliknutím na odkaz Smazat vpravo vedle políčka s blokovaným číslem.
Pokud máte hotovo, klikněte úplně vpravo dole na Uložit.
Změna se projeví ihned, na klapkách není nutné nastavovat nic.
Když přijde příchozí hovor z ignorovaného čísla, volající uslyší pouze falešné vyzvánění, jako by hovor nikdo nezvedal. Neuslyší žádné hlášky.
Hovor se v OptimCallu zobrazí v záznamech hovorů, ale nebude označen jako zmeškaný. Nezobrazí se na koncovém zařízení. Pokud používáte návazné systémy typu CRM nebo helpdesk, hovory se v něm objeví mezi vyřízenými. Pokud je potřebujete odlišit, přidejte si blokovaná čísla do adresáře např. pod názvem "nevolat".
OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10
Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972
vytvořil www.pixelhouse.cz