Blokování čísla na pevné lince

Ať už se jedná o opakované obchodní nabídky, prozvání vás automat nebo jsou vaši zaměstnanci cílem stalkingu, zablokovat příchozí hovory z konkrétních čísel lze velmi jednoduše. 

Blokování čísel v ústředně OptimCall

Nastavení může provést kterýkoli uživatel s přístupem do OptimCallu. Blokace se nastavuje pro každé telefonní číslo zvlášť.

Přihlaste se do administrace ústředny OptimCall a u telefonního čísla, na které chcete volajícímu příchozí hovory zablokovat, klikněte na Nastavení.

OptimCall - Blokování čísla na pevné lince

V části Ignorovaná čísla klikněte na Přidat, do nového pole zadejte telefonní číslo v mezinárodním formátu bez mezer.

Odblokovat číslo můžete kliknutím na odkaz Smazat vpravo vedle políčka s blokovaným číslem.

OptimCall - Blokování čísla na pevné lince

Pokud máte hotovo, klikněte úplně vpravo dole na Uložit.

Změna se projeví ihned, na klapkách není nutné nastavovat nic.

Hovory z blokovaného čísla

Když přijde příchozí hovor z ignorovaného čísla, volající uslyší pouze falešné vyzvánění, jako by hovor nikdo nezvedal. Neuslyší žádné hlášky.

Hovor se v OptimCallu zobrazí v záznamech hovorů, ale bude označen jako zmeškaný. Nezobrazí se na koncovém zařízení. Pokud používáte návazné systémy typu CRM nebo helpdesk, hovory se v něm objeví mezi zmeškanými. Pokud je potřebujete odlišit, přidejte si blokovaná čísla do adresáře např. pod názvem "nevolat".

Blokování čísel u telefonního operátora

Pokud nechcete hovory z blokovaného čísla vůbec vidět, je možné volajícího zablokovat u Vašeho telefonního operátora. Tím se nežádoucí hovory do ústředny vůbec nedostanou a kromě výpisu hovorů u operátora se vám nikde ani nezobrazí.

Jak na to, vám poradí technická podpora vašeho operátora. Pokud vám zákazníci volají na mobilní číslo (které je dále přesměrováno na pevnou linku), je možné blokování nastavit i na mobilním čísle.

Hovory z čísla +420284001000

Jde o hlasový automat O2, který čte SMS zprávy doručené na číslo pevné linky. Opakované hovory z tohoto čísla jsou vlastně pokusy o doručení SMS. Místo blokování hovorů z čísla +420284001000 je tedy lepší zajistit její doručení. 

  • Nemáte-li jinou možnost, poslechněte si hlasovou zprávu až do konce. Tím je SMS doručena a automat vám přestane volat.
  • V OptimCallu je možné ve scénáři příchozích hovorů vytvořit pravidlo pro toto číslo, které hovor nasměruje do hlasové schránky. Upozornění na novou zprávu v hlasové schránce umíme zaslat i na e-mail. Příklady nastavení najdete na obrázku níže.
  • Někteří operátoři umožňují přeposlání SMS na e-mail. Tato možnost bývá v nastavení zákaznického účtu, případně kontaktujte jejich technickou podporu.
OptimCall – směrování SMS automatu do hlasové schránky
OptimCall – nastavení e-mailové notifikace

Kontakty

OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10

Obecné dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Technická podpora

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obecné dotazy

+420 511 205 390

Technická podpora

+420 511 205 398

Fakturační údaje

Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972

Bankovní spojení

CZK: 2901034311/2010
EUR: 2701034317/2010
USD: 2401034294/2010
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Marketingové nástroje
Služba Google Analytics
Přijmout
Odmítnout