Chcete si nechat své mobilní číslo, které již vaši zákazníci znají, ale zároveň využít všechny možnosti OptimCallu? Je to možné.
Aby byly příchozí hovory na mobilní číslo směrovány do OptimCallu, je potřeba přesměrovat vaše mobilní číslo na příslušné číslo pevné linky, kterou vám během instalace našeho telefonního řešení zřídíme. Jak na to, se dozvíte dále.
Při odchozím volání z pevné linky umíme volanému zobrazit vaše mobilní číslo. Zákazníci tedy číslo pevné linky vůbec neuvidí. Zavolají na mobilní číslo, zpět jim bude volat také mobilní číslo a OptimCall se nenápadně postará o vše ostatní.
Příchozí hovory na přesměrované mobilní číslo vás budou stát stejně jako odchozí hovory na pevnou linku podle vašeho mobilního tarifu. V kontaktních údajích můžete uvádět jak mobilní číslo, tak číslo pevné linky – bude fungovat obojí. U volání přímo na pevnou linku navíc neplatíte za přesměrovaný hovor z mobilu.
Příslušné číslo pevné linky pro vaše mobilní číslo vám sdělí OptimSys v průběhu realizace. Obdržíte jej v e-mailu s přístupovými údaji a nastavením. V OptimCallu jej obvykle najdete v popisu mobilního telefonního čísla.
Přesměrování mobilního čísla za vás vyřídit nemůžeme, ale nebojte se, je to jednoduché. Návod najdete u svého operátora.
Nelze přesměrovat na zahraniční čísla, vždy jedině české mobilní číslo na české číslo pevné linky apod. Jedná se o opatření proti podvodům, kdy jsou volající přesměrováváni do zahraničí na drahé telefonní linky.
Návod k přesměrování hovorů operátora Vodafone: https://www.vodafone.cz/pece/telefony/nastaveni/presmerovani-hovoru/
Zadejte nepodmíněné přesměrování na číslo pevné linky. Z mobilního telefonu stále můžete uskutečnit odchozí hovory nebo posílat SMS.
Návod k přesměrování hovorů operátora O2: https://www.o2.cz/osobni/presmerovani-hovoru-mobil
Zadejte okamžité přesměrování všech příchozích hovorů na číslo pevné linky. Z mobilního telefonu stále můžete uskutečnit odchozí hovory nebo posílat SMS.
Návod k přesměrování hovorů operátora T-mobile: https://www.t-mobile.cz/presmerovani-hovoru
Operátor T-mobile při nepodmíněném přesměrování přehrává během příchozího hovoru hlášku, že hovor je přesměrován. To je většinou nežádoucí, zákazníky to mate a zbytečně zdržuje. Podle vašich potřeb zvolte jedno z následujících nastavení:
a) nastavte podmíněné přesměrování při nedostupnosti a telefon nechte trvale vypnutý nebo vyndejte SIM kartu a uschovejte ji
b) nastavte podmíněné přesměrování při nezvedání hovoru – časový limit zvolte co nejkratší a vypněte si vyzvánění telefonu. Z mobilního telefonu stále můžete uskutečnit odchozí hovory nebo posílat SMS.
OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10
Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972
vytvořil www.pixelhouse.cz