Propojení OptimCallu s RaynetCRM

Spárování RaynetCRM s OptimCallem

Aby bylo možné využívat funkce telefonní ústředny v RaynetCRM, musí administrátor v RaynetCRM aktivovat rozšíření Propojení s telefonní ústřednou a potom si každý uživatel musí v RaynetCRM systémy spárovat. Postupujte podle následujícího návodu.

Aktivace rozšíření

Tuto aktivaci je třeba provést pouze jednou na začátku pro celou instanci RaynetCRM. Aktivaci musí provádět uživatel s dostatečným oprávněním, typicky administrátor.

Krok 1

Přihlaste se do RaynetCRM pod účtem s oprávněními administrátora. Vpravo nahoře klikněte na své uživatelské jméno a z menu vyberte Nastavení. V levém menu zvolte položku Rozšíření a úplně dole najdete rozšíření Propojení s telefonní ústřednou. Toto rozšíření zapněte.

raynet 2021 01 07 08h34 23

Krok 2

V levém menu zvolte položku Rozšíření a úplně dole najdete rozšíření Propojení s telefonní ústřednou. Toto rozšíření zapněte.

raynet 2021 01 07 08h36 23 raynet 2021 01 07 08h36 37

Spárování pro konkrétního uživatele RaynetCRM

Krok 1

Přihlaste se na PC do webového rozhraní systému OptimCall. Přihlaste se jako uživatel, který má být spárován s RaynetCRM.

V horizontálním menu Více… zvolte Uživatelé a v levém menu Můj profil. Dole na stránce klikněte na Upravit profil.

Raynet OptimCall 01

Krok 2

V sekci Přístup k REST API označte myší zobrazený klíč a zkopírujte jej do schránky (CTRL+C).

Nedělejte v profilu žádné změny, profil neukládejte.

Raynet OptimCall 02

Krok 3

Přihlaste se do RaynetCRM jako uživatel, který má být spárován s OptimCallem. Vpravo nahoře klikněte na své uživatelské jméno a z menu vyberte Můj profil. V levém menu zvolte položku Telefonní ústředna.

raynet 2021 01 07 08h37 35 raynet 2021 01 07 08h38 16

Krok 4

V dialogovém okně s nastavením vyplňte všechny položky

  • Host – obvykle má tvar wss://zakaznik.optimcall.cz/api/ws, kde zakaznik představuje jméno vaší instance systému OptimCall. Při instalacích systému OptimCall na vlastních serverech zákazníka může být hodnota jiná.
  • Tenant – obvykle se jedná o adresu, kterou zadáváte do prohlížeče pro přihlášení do systému OptimCall. Má tvar zakaznik.optimcall.cz (bez https://), kde zakaznik představuje jméno vaší instance systému OptimCall. Při instalacích systému OptimCall na vlastních serverech zákazníka může být hodnota jiná.
  • Uživatelské jméno – uživatelské jméno (login) v systému OptimCall. To, kterým jste se přihlašovali v kroku 1.
  • API klíč – vložte ze schránky (CTRL+V) API klíč získaný v kroku 2.

Klikněte na Uložit a potom nahoře na Zpět do aplikace RAYNET CRM.

raynet 2021 01 07 08h48 34

Krok 5

RaynetCRM vás informuje, že proběhla změna nastavení. Klikněte na Znovu načíst aplikaci.

raynet 2021 01 07 08h50 54

Krok 6

Hotovo.

Klikněte v levém menu dole na Telefonní ústředna a v menu vyberte Přihlásit. V dialogovém okně vyberte klapku nebo mobil, který budete používat. Pokud máte v systému OptimCall roli agenta call centra, zobrazí se zde i seznam front, jejichž zaškrtnutím se přihlásíte k odběru hovorů z těchto front.

Klikněte na Přihlásit.

raynet 2021 01 07 08h51 40 raynet 2021 01 07 08h53 09

Kontakty

OptimSys, s. r. o.
– Olomoucká 3419/7, 618 00 Brno
– Pražská 18, 102 00 Praha 10

Obecné dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní dotazy

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Technická podpora

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obecné dotazy

+420 511 205 390

Technická podpora

+420 511 205 398

Fakturační údaje

Optimsys, s.r.o.
Domovina 752/8,
779 00 Olomouc
IČ: 26833972
DIČ: CZ26833972

Bankovní spojení

CZK: 2901034311/2010
EUR: 2701034317/2010
USD: 2401034294/2010
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Technické cookies
Technické cookies
Přijmout
Odmítnout
Marketingové nástroje
Služba Google Analytics
Přijmout
Odmítnout